Hieronder enkele onderwerpen. Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Contacteer ons!
Hoe lang is de garantieperiode voor nieuw aangekochte artikelen?
Wat als mijn aangekochte artikel niet naar behoren functioneert of defect is binnen de garantieperiode?
Ons beleid rond prijszetting en kortingen
Sinds 2025 hanteren wij een vernieuwd beleid voor prijszetting en kortingen. Hierbij werken wij met vaste acties en actieperiodes, aangevuld met promoties die door fabrikanten zelf worden georganiseerd. Ons doel? Iedereen dezelfde service en voordelen bieden, ongeacht eerdere aankopen.
Daarnaast volgen wij strikt de adviesverkoopprijzen van onze leveranciers en passen we hun promoties toe. Zo garanderen we transparantie en eerlijke prijzen.
Hoe bespaar je op jouw nieuwe fiets?
Je kunt profiteren van aantrekkelijke kortingen op verschillende manieren:
Tijdens onze jaarlijkse opendeurdagen: Een unieke kans om in maart te genieten van exclusieve voordelen.
Bij aankoop van een toonzaalmodel: Korting wordt berekend op basis van gebruikssporen en gereden kilometers door testritten.
Bij aankoop van een stock- of eindereeksmodel: Met alle garantievoorwaarden van toepassing, krijg je een uitstekende deal.
Volg onze sociale mediapagina's en blijf op de hoogte van acties en aanbiedingen!
1. Moet ik een afspraak maken voor herstelling of nazicht van mijn fiets?
2. Wat als er onderdelen moeten worden besteld voor de herstelling van mijn fiets?
3. Kan ik gewoon langskomen wanneer het mij uitkomt?
4. Kan ik wachten op mijn fiets tijdens de herstelling?
5. Hoeveel zal het nazicht van mijn fiets kosten?
1. Kan ik een testrit maken met fietsen uit jullie showroom?
2. Hoe kan ik een e-Bike met middenmotor testen gedurende de hele dag?
3. Waarom kunnen jullie geen speedpedelecs uit de showroom laten testrijden?
1. Hoe lang is de garantieperiode voor jullie fietsen?
2. Wat is de garantie op nieuwe accu’s voor e-bikes?
3. Wat zijn de extra voordelen naast de garantie?
4. Waar vind ik meer informatie en de voorwaarden?
1. Kan ik een fiets leasen bij Fietsen Brosens?
2. Wat als mijn werkgever geen fietslease aanbiedt?
3. Biedt Fietsen Brosens fananciering aan?
4. Kan ik een fiets uit de aanbieding leasen?
5. Zijn er extra kosten wanneer ik een fiets lease?
1. Kan ik mijn fiets laten herstellen wanneer ik deze ergens anders kocht?
2. Wat met een garantie van mijn elders aangekochte fiets?
1. Kan ik een fiets verzekeren bij Fietsen Brosens?
Je aankoop of herstelling betalen kan met volgende systemen of waardebonnen,
Grote aankopen zoals je nieuwe fiets kunnen ook betaald worden d.m.v. bank overschrijving.
Kredietkaarten accepteren wij niet.